lunedì 19 novembre 2012

Natale Creativo! Creative Christmas!



Ciao a tutte voi!
Come promesso QUI, ecco la collana con il pupazzo di neve in tema country winter!

Hi everybody!
As I promised you HERE, here is the necklace in country winter style, with a snowmen!








E' uscita la rivista Natale creativo, ed è ora in edicola con il tutorial per realizzarla.
Sono certa che la versione country piacerà tanto alla mia cara amica Kina, che saluto con affetto!
Ringrazio di cuore Alessandra che mi ha inviato le foto della sua magnifica flotta...volete ammirarla anche voi....lo potrete fare QUI!

The magazine "Natale creativo" has just come out, with the tutorial inside.
I'm sure my dear friend Kina would like it, Hi Kina!
Many thanks to Alessandra, who sent me some pictures of her wonderful air fleet... would you like to take a look... click HERE!


Baci a tutte, a presto, Francesca.

Kisses to you all, Francesca.

5 commenti:

Olga ha detto...

Deliziosa!!! Sai che io sono una patita delle collane!!!!!
Il tuo buon gusto è inconfondibile!!
Un abbraccio
Olga

A Nordic Heart ha detto...

Davvero splendida, mi piace ogni cm!
Baci baci, Sonia

Anonimo ha detto...

Ma chère Francesca
OoOoOoH ! I love your snowman! It is beautiful and 100 % country! You are right my dear francesca! What a pity we do not have that magazine in France! Bises de Kina

Countrylovers ha detto...

Dear Francesca,

there´s a wonderful article about your amazing artworks in the new German magazine "Wohnen und Leben" which is the German issue of an Italian lifestyle magazine. Beautiful pictures, the ginger bread dolls are very special.
Thank you for being such an artist!

Warmly greetings from Babsi

Sandra ha detto...

Ho appena finito di sfogliarlo e l'ho trovato incantevole!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...